Kao jedno od najvećih tržišta u Europi, Francuska ima veliki utjecaj na automobilsku industriju. Upravo je u toj državi donesen novi propis o poreznim opterećenjima za kupnju automobila. Po novom rješenju, od početka 2020. godine najviše će biti penalizirani vlasnici SUV-ova i drugih većih vozila sa snažnim motorima koji emitiraju više CO2. Naime, procjenjuje se da bi čak 30 posto novih automobila ušlo u novi razred ekološkog oporezivanja kad bi tržište novih vozila 2020. godine bilo isto kao i 2019. godine.
Na primjer, za vozila koja emitiraju 173 g/km CO2 (po NEDC mjerenjima) Francuzi će plaćati 12.552 eura državi, a za vozila koja emitiraju više 184 g/km CO2 penalizacija će biti maksimalnih 20.000 eura. Prije je to bilo 12.500 eura.
To će utjecati na mnoge SUV-ove (pogotovo luksuzne) kojima će sigurno pasti prodaja, a isto tako i na limuzine. Jedan primjer su i sportski kompakti. Renault Megane RS emitira 181 g/km CO2 i od 1. siječnja bi mogao koštati 55.790 eura. Dodatno porezno opterećenje za Bentleye ili Ferrarije njihove buduće vlasnike neće pretjerano oneraspoložiti. Ako imaju 250.000 eura i više za novi auto, platit će i tih 12.500 eura više, ali u slučaju navedenog Meganea ili SUV-ova mogli bi se dogoditi velike promjene. Ove državna mjere mogle bi označiti kraj sportskih kompaktnih automobila, ali i tržišni pad SUV-ova – i to ne samo u Francuskoj.