Velika obljetnica: Novo lice Muzeja za umjetnost i obrt u novom desetljeću!

U godini u kojoj obilježava 140 godina od osnutka, MUO predstavlja novi pravac u svom radu, ali ne odbacuje svoje temelje kao sakupljača i čuvara umjetnosti od gotike do današnjih dana

Povodom velike obljetnice u kojoj MUO obilježava 140 godina postojanja kao jedan od najvećih i najstarijih hrvatskih muzeja, predstavljen je novi vizualni identitet Muzeja koji potpisuju cijenjeni kreativci iz studija Šesnić & Turković.

Svjesni zahtjeva koje nove generacije i dinamičan tehnološki napredak postavljaju pred muzeje, Muzej za umjetnost i obrt pokrenuo je niz aktivnosti s ciljem osuvremenjivanja muzejskog postava koristeći nove IT tehnologije i interpretacije muzejskih sadržaja kao dijaloga inspirativne prošlosti i dinamične sadašnjosti u kojoj se MUO intenzivno mijenja za izazove u budućnosti. Novi vizualni identitet prvi je korak k ostvarenju  zadanih ciljeva i ispunjenju potencijala koji ovaj najveći hrvatski umjetnički muzej ima.

Cilj novog vizualnog identiteta i novog stila komunikacije je privući mlađu publiku i turiste. U godini u kojoj obilježava 140 godina od osnutka, MUO predstavlja novi pravac u svom radu, ali ne odbacuje svoje temelje kao sakupljača i čuvara umjetnosti od gotike do današnjih dana.

Dizajnerski studio Šesnić & Turković osmislili su i novi krovni slogan ‘See Art where others don’t’, odnosno ‘Vidi umjetnost gdje je drugi ne vide’. Brojne inačice tog slogana bit će baza buduće komunikacije Muzeja za umjetnost i obrt, što će se moći vidjeti već na prvim suvenirima koji su proizvedeni. Novim sustavom slogana, Muzej postaje jedna od rijetkih muzejskih kuća koja predstavlja najraznolikije vidove umjetničkog rada te njime poziva javnost da gleda i doživljava umjetnost.

MUO će tijekom 2020. pripremiti brojne izložbe, predstaviti nove postave u Zbirci dizajna i Zbirkama fotografije i fotografske opreme, izmijenjene postave u zbirkama satova, bjelokosti, stakla, metala i keramike te izložbu donacije visoke mode cijenjenog britanskog baletana hrvatskih korijena Yelka Yureshe.

MUO godinama sustavno prati razvoj hrvatskog dizajna. Stoga će novi postav Zbirke dizajna biti pregled najboljih ostvarenja hrvatskih dizajnera od 1950-ih do današnjih dana, a izložbama će se dodatno isticati opusi najznačajnijih hrvatskih dizajnera. U tom kontekstu MUO postaje i prvi hrvatski muzej koji kao korporativnu tipografiju koristi pismovnu obitelj Brenner nagrađivanog hrvatskog tipografa i profesora Nikole Đureka.

Od 18. 2. MUO širom otvara vrata posjetiteljima različitih generacija i interesa kao mjesto susreta inspirativne prošlosti, dinamične sadašnjosti i izazovne budućnosti.

Stalni popusti za članove HAK-a u MUO:

– Popust na redovnu cijenu ulaznica (umjesto 40 kn plaća se 30 kn)

– Popust na cijenu ulaznica za umirovljenike (umjesto 20 kn plaća se 15 kn)

– Popust 10% na proizvode u MUO shopu na vrijednost jednokratne kupnje iznad 100 kn

– Popust od 15% na publikacije kojima je izdavač MUO

Muzej za umjetnost i obrt, Trg Republike Hrvatske 10, Zagreb. Tel 01 4882 111, https://www.muo.hr/, muo@muo.hr