Dalekosežne posljedice: Zbog koronavirusa raspalo se kinesko tržište novih automobila!

Za proizvođače automobila slijedi iznimno zahtjevan period, a neki poput Daimlera ističu da su ugroženi svi kanali, od prodajnih do opskrbnih

U prva dva tjedna u veljači prodano je čak 92 posto automobila manje nego u istom periodu prošle godine. Posljedica je to koronavirusa. Procjenjuje se da će na kraju mjeseca prodaja biti 70 posto niža nego prošle godine u veljači. Strašan je to udarac za autoindustriju koja se već nekoliko godina muči s profitabilnošću, povećanim troškovima razvoja automobila, integracijom električnih vozila, strogim emisijskim propisima EU…

Mnogi autosaloni su zatvoreni u Kini, a već je u siječnju prodaja pala za 22 posto (ukupno 1.71 milijun vozila prodano je u siječnju 2020.) u odnosu na isti mjesec u 2019. godini. Kina je, inače, najveće svjetsko tržište novih automobila (prestigla je SAD). Za proizvođače automobila slijedi iznimno zahtjevan period, a neki poput Daimlera ističu da su ugroženi svi kanali, od prodajnih do opskrbnih. Mogli bismo citirati staru narodnu: Tko preživi (ovu godinu) pričat će…