Europska prodaja vozila porasla je za samo 1.4 posto na ukupno 15.3 milijuna vozila prošle godine, ali zato je količina SUV-ova i crossovera raznih veličina i cijena porasla za 13 posto i dostigla 5.7 milijuna vozila, dodajući tom sektoru 650.000 prodaja u godini koji je samo u 2018. godini porastao za 18 posto ili za 800.000 vozila – do 5 milijuna.
S posljednjim porastom potražnje SUV-ovi i crossoveri porasli su na 37 posto ukupne europske prodaje, pokazuju podaci istraživača tržišta JATO Dynamics.
Monovolumeni su opet bili najveći gubitnici u 2019. Prodaja je smanjena za trećinu za male monovolumene i za 26 posto za kompaktna vozila. Potražnja za velikim monovolumenima porasla je za 4.5 posto, na 145.095 vozila, potaknuta snažnom potražnjom za Mercedes-Benz V klasom i Seatovom Alhambrom.
Segment koji je pretrpio najveći pad obujma su mali automobili čija se prodaja smanjila za 152.806 vozila. Važan faktor tome bio je taj što su mnogi kupci vjerojatno čekali nove generacije vodećih prodavača u sektoru poput Renault Clija i Peugeota 208, koji su predstavili svoje nove modele krajem prošle godine.