U belgijskom Antwerpenu još jedna neugodnost za Teslu! Naime, Model S bio je spojen na Supercharger kad se zapalio, a požar je zahvatio i punjač, javlja belgijski RTL. Prema prvim izvještajima radi se o tehničkom problemu na Modelu S. Na poprište požara brzo su došli vatrogasci i nakon što su stavili požar pod kontrolu brzo su uronili Model S u poseban bazen s vodom.
Cilj je bio osigurati se, odnosno spriječiti kemijske reakcije koje bi opet mogle dovesti do požara. Gašenje električnih automobila ponekad može trajati satima upravo zbog karakteristike baterija.
– Potrebno je mnogo vremena da bi se ohladile baterije električnih automobila. Naša iskustva su da je najbolje uroniti vozilo u vodu. U prijašnjim požarima ponekad je trebalo od tri dana do sedam dana da se baterija ohladi – objasnili su vatrogasci.
U cijeloj priči postoji i jedan logistički problem, a to je doprema teškog bazena s vodom. No, i tako je bolje nego gasiti i dežurati danima pored električnog vozila.