Nakon što je na konceptnom električnom modelu i4 lansirao novi logotip s dvodimenzionalnim dizajnom i transparentnim obrubom bavarskih ‘propelera’ BMW je kročio u svijetlu budućnost. Stručnjaci su hvalili dizajn, spremnost da se automobilski div prilagodi digitalnom dobu i onda… Tvrtka za istraživanje tržišta YouGov provela je veliko ispitivanje o tome prihvaćaju li vozači novi logo.
Izdvojene su dvije grupe, jednoj je prezentiran stari logo i 49 posto ispitanika je bilo zadovoljno viđenim. Drugoj grupi je pokazan novi logo i samo 28 posto ga je smatralo vrlo dobrim. Na kraju istraživanja ispitanicima u jednoj i drugoj grupi pokazana su oba logotipa i rezultat je bio zanimljiv – 71 posto mislilo je da je stari logo bolji, 8 posto prednost je dalo novom logitpu, a ostali su bili neodlučni.
Inače, nakon početnog entuzijazma, BMW je objavio da će novi logo koristiti samo u komunikaciji – neće ga stavljati na automobile i motore pa niti na prodajne salone. Dakle, na seriji 3, X1, X6…, sve ostaje po starome.