Nakon što je završila velika gospodarska kriza 2008. i 2009. godine Kina je već 2010. godine povisila ukupne emisije CO2. To je prvi primjer, a ovo i drugoga: kinesko gospodarstvo je 2018. godine počelo usporavati, a vlada je počela uklanjati ekološke mjere te je čak počela smanjivati norme kvalitete zraka. Subvencije za električne automobile su smanjivane.
Što će donijeti epidemija koronavirusa? Ekonomski stručnjaci očekuju da će ekološki kriteriji postati manje važni i da će ekonomijama poput SAD-a ili Kine na prvom mjestu biti oporavak. U tom kontekstu bi i Europa mogla postati nekonkurentna pa bi i ona mogla pratiti dva velika tržišta. Novca za budžetsko subvencioniranje električnih automobila sigurno neće biti (nema li subvencija nema ni prodaje), a moglo bi se ići i na ruku tradicionalnim proizvođačima automobila, koji će htjeti proizvoditi benzince i dizelaše, odnosno sigurno će ukazati na činjenicu da nemaju sredstva za razvoj električnih automobila.
Čini se da će jedna od velikih gospodarskih žrtava ove krize biti – električni automobili!