Redizajnirani su Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio. Snažan 2,9 V6 Bi-Turbo pogonski sklop izrađen u suradnji s Ferrarijem, u potpunosti je od aluminija te razvija 510 KS s maksimalnim okretnim momentom od 600 Nm pri 2500 o/min – tu se ništa nije mijenjalo. Mjenjač je automatski, 8-stupanjski, a pogon je na stražnje kotače (Giulia) ili na sve kotače (Stelvio).
I dalje je dostupan tzv. Race mod, koji omogućuje launch Control, te, kako kažu u Alfi, posebno vozačko iskustvo. Opcija je Akrapovičev ispušni sustav od titanija sa završetcima od karbonskih vlakana.
Što se dizajna tiče, blago su promijenjena prednja LED svjetla, a kućni tuner Mopar je razvio par detalja od karbonskih vlakana, stražnji spojler, poklopce retrovizora i prednju masku.
U unutrašnjosti je novitet 8.8-inčni multimedijski sustav, koji sadržava brojne informacije poput okretnog momenta, tlaka u turbo punjaču, digitalni kronometar…