Supersportski automobili uglavnom spavaju u garažama, ali jedan Amerikanac odlučio je Nissan GT-R-a koristiti u svakodnevnoj vožnji. Prvi je vlasnik i u deset godina je prešao 225.000 kilometara (140.000 milja). U kakvom je stanju ovo vozilo i što je na njemu mijenjano? Priču o Nissan GT-R-u donosi YouTube kanal EatSleepDrive.
S 3,8-litrenim V6 motorom opremljenim s dva turbo punjača, 485 KS u prvoj izvedbi, te gotovo nestvarnom upravljivošću Nissan je doista postavio visoke standarde. Posljednji GT-R50 otišao je sve do 720 KS. Nećemo se baviti ovim ekstremnim ekstremom nego jednim sasvim običnim GT-R-om, onim s manje od 500 KS. Dakle, vlasnik ga je vozio gotovo svakodnevno, kaže da mu nije pretvrd i da sa sportskim ovjesom nema problema.
Jedini ozbiljniji kvar je onaj na (polu)automatskom mjenjaču, koji se dogodio negdje na 140.000 kilometara. Ovlašteni servis procijenio je da će popravak koštati oko 20.000 dolara. No, vlasnik se konzultirao s radionicom specijaliziranom za mjenjače i prošao je mnogo jeftinije, ta ga je promjena koštala oko 6500 dolara.
Promjena ulja u mjenjaču i diferencijalima propisana je svakih 30.000 kilometara, a vlasnik je i uredno mijenjao ulje u motoru, svjećice i ostalu ‘potrošnu robu’. Vizualno, automobil još izgleda dobro, a tek su u unutrašnjosti vidljiva manja oštećenja. Za kraj jedan kuriozitet, na Nissanu su i dalje originalni kočioni diskovi!