Europska unija ne posustaje: Traži se smanjenje emisija CO2, a s padom prodaje dizelaša to je teško postići!

Uzrok rastu emisija najviše je činjenica da se nakon Volkswagenovog varanja s emisijama štetnih plinova mijenja struktura tržišta

Emisije ugljičnog dioksida rastu, a Europska unija donijela je stroge propise zbog kojih će proizvođači automobila plaćati kazne. Iz godine u godinu nema pomaka, odnosno sve se može nazvati kontinuiranim nazadovanjem. Tako je prosječna emisija svih prodanih automobila i vanova u EU i Velikoj Britaniji i EU bila 120.8 g/km CO2, odnosno dva grama više nego godinu prije.

U odnosu na navedeni podatak proizvođači automobila morat će sniziti emisije za čak 27 posto, ako žele ispuniti stroge propise za 2020. godinu 95 g/km CO2, naglašava Europska komisija.

Uzrok rastu emisija najviše je činjenica da se nakon Volkswagenovog varanja s emisijama štetnih plinova mijenja struktura tržišta. Smanjuje se udjel dizelaša, a raste broj benzinskih vozila koja emitiraju više CO2. Unatoč pandemiji koronavirusa i velikim potresima na tržištu novih automobila Europska unija nema namjeru ublažavati propise.