Iz salona u servis: J.D. Power pripremio je istraživanje o novim automobilima s kojima vlasnici imaju najviše problema!

J.D. Power objavljuje statistiku broja problema na 100 vozila i za 2020. godište na prvom mjestu po pouzdanosti su Kia i Dodge

Sreća i tuga dio su životnih ciklusa većine ljudi, a tako je i s većinom vlasnikom automobila. Doduše, u ovom slučaju, umjesto tuge, bolje su riječi ljutnja i srdžba. Zamislite, kupite novo vozilo i za par dana morate s njim u servis?! Upravo timn pitanjem već godinama se na američkom tržištu bavi J.D. Power i provodi istraživanje Initial Quality Study.

Istraživanje se bavi problemima koje vlasnici imaju s automobilima u prvih 90 dana od kupnje, odnosno preuzimanja. Stručnjaci iz J.D. Powera telefonski su kontaktirali vlasnike vozila i ove godine su proširili broj pitanja. Prati se sve od kvalitete, pouzdanosti, vozačkog iskustva i usluge u salonu/servisu – vlasnicima vozila postavlja se ukupno 223 pitanja, a u posljednjoj anketi ispitano je 87.282 ljudi.

Vlasnici automobila imaju najviše problema sa sustavima infotainmenta, a najviše je prigovora na glasovno biranje, Android/Auto i Apple CarPlay, biranje funkcija pomoću touchscreena, navigaciju i Bluetooth vezu – uglavnom, gotovo sve što je povezano s tim uređajem.

J.D. Power objavljuje statistiku broja problema na 100 vozila (u prvih 90 dana) i za 2020. godište na prvom mjestu po pouzdanosti su Kia i Dodge, potom slijede Chevrolet, RAM, Genesis, Mitsubishi, Buick, GMC, Volkswagen, Hyundai… Na dnu su Jaguar, Mercedes-Benz, Volvo, Audi, Land Rover i problematično dijete, Tesla. Zanimljivo, proizvođač električnih automobila nije J.D. Poweru želio ustupiti podatke o kupcima u 35 država, pa su se istraživači sami potrudili locirati ih i nazvati. U prvih 90 dana vlasnici Tesle imaju čak 250 problema na 100 vozila i to je doista loš rezultat.

Pogledajte tablicu s poretkom marki (broj problema na 100 vozila)…