Sve ide u prilog nove Honde Jazz, na 404.4 centimetra skriva se ogroman prostor u kabini, prtljažnik obujma 298 litara (do 1203 litre), tu su i Magic Seat stražnja sjedala koja se jednostavno preklapaju po svim osima, jedini model, hibrid, na otvorenoj cesti (provjereno) troši samo 4.5 litara goriva. Ovaj model dolazi i iz Japana, a uz tradicionalnu kvalitetu, te mnogo bolji infotainment sustav dolazi i jedini nedostatak – cijena! Početna verzija košta 179.990 kuna. Puno je to, ali Jazz ima svoju publiku koja po povećanoj tarifi dobiva izuzetan automobil.
S 1,5-litrenim benzincem (Atkinsonov ciklus) i dva elektromotora (ukupna snaga 108 KS) ovaj automobil ubrzava do 100 km/h za 9,4 sekundi (175 km/h). Tu je i bitno poboljšani CVT mjenjač, koji sa simulira rad klasičnog mjenjača i ‘mijenja’ brzine, odnosno ne zadržava motor cijelo vrijeme na visokim okretajima pri ubrzanjima. U vožnji je Jazz izvrstan, stabilan s dobrim odzivom na sve komande. Impresionira ovjes koji je tuniran na srednje postavke udobnosti, ali je pritom fokusiran i drži Jazz na putanji i pri većim opterećenjima u zavojima. Već od osnovnog paketa Jazz ima sve važnije sustave aktivne sigurnosti.
S Jazzom je debitirao i novi infotainment, koji nudi povezivost sa svim važnijim aplikacijama, ali mnogo veću brzinu i intuitivnost u radu. Instrumentna ploča je digitalna.
Uz klasičan model predstavljen je i Crosstar, koji simulira terenski automobil vizualnim dodatcima i ovjesom povišenim za 29 mm.