Europska unija odlučila je regulirati mnoga pravila vezna uz vozače kamiona i komercijalne prijevoznike. Nova pravila potvrdio je Europski parlament, a zemlje članice imat će 18 mjeseci da većinu mjera ugrade u svoje Pravilnike. O čemu se radi?
Vozači neće smjeti provesti regularni tjedni odmor (45 sati i više) u kabini vozila nego će im poslodavci morati omogućiti da ga provedu u odgovarajućim objektima. Vozačima će se morati omogućiti povratak kući nakon tri do četiri tjedna vožnje.
Pametni tahografi morat će bilježiti i prelaske granica. Tahografima će morati biti opremljena i laka komercijalna vozila (iznad 2.5 tona).
Što se tiče kabotaže – obavljanja poslova transporta u drugim državama – prijevoznicima će to i dalje biti omogućeno, ali će u državama u kojima su registrirani morati imati značajne poslovne aktivnosti. Tako se regulira pravednija konkurencija, odnosno sprečava se širenje kompanija koje su samo registrirane u nekoj državi, a posao obavljaju u drugim državama.