Problemi s brzinom punjenja, cijenom i zapaljivošću baterija neki su od razloga zbog kojih električna vozila u većem dijeli svijeta nisu popularna. Tu treba izuzeti Norvešku, u kojoj jesu popularna, a u toj državi visoki standard (i ekološki) svojih stanovnika plaćaju velikim izvozom nafte, među ostalim.
U svom radu japanski proizvođač automobila Toyota velik dio napora posvećuje inovacijama, a sad je objavljena jedna koja bi mogla promijeniti sudbinu električnih automobila, odnosno pomoći u njihovoj boljoj prihvaćenosti na tržištu. U Toyoti su objavili da će do 2025. godina predstaviti prve baterije s čvrstim elektrolitima, koje će u ograničenu serijsku proizvodnju. Trenutno su u automobilima baterije s tekućim elektrolitima, koje imaju limite po pitanju brzine punjenja i kapaciteta. S čvrstim elektrolitima Toyota najavljuje punjenje baterije do maksimalnog kapaciteta za samo 15 minuta. Znači, punjenje će trajati tek malo duže nego punjenje gorivom i plaćanje na benzinskoj stanici. Elektrolit će biti baziran na sulfidima koji će osigurati efikasniji transfer litij-iona između dvije elektrode. Gustoća energije bit će veća do osam puta od današnjih baterija što nosi i veliku dobit u autonomiji automobila. Zasad je najveći problem ove baterije trajnost, ona ne može izdržati stotine punjenja električnom energijom. Toyota traži rješenje da baterije traju čak 30 godina (što za sobom povlači i druga zanimljiva pitanja, o budućoj starosti automobila). Nakon tri desetljeća rada one bi i dalje trebale imati 90 posto kapaciteta.
Na ovim baterijama Toyota radi s Panasonicom u zajedničkoj tvrtki Prime Planet Energy & Solutions, koja je stacionirana u Kini.