Veliko istraživanje: Napredni sigurnosni sustavi automobila jednostavno nisu dovoljno dobri!

Proizvođači moraju raditi na pouzdanijoj tehnologiji, uključujući poboljšanje sustava pomoći u zadržavanju vozila u prometnoj traci

Nova studija Američkog autokluba (AAA) zaključuju da sustavi pomoći vozaču dostupni u današnjim vozilima trebaju doradu. Istraživači AAA otkrili su da ovakvi sustavi imaju problema svakih 12.8 kilometara tijekom ukupno 6437 kilometara vožnje. Prema AAA, ovi su sustavi daleko od 100 posto pouzdanih.

– AAA je više puta otkrio da se sustavi aktivne pomoći u vožnji ne ponašaju dosljedno, posebno u stvarnim scenarijima – rekao je Greg Brannon, direktor automobilskog inženjerstva i industrijskih odnosa u AAA-u.

– Proizvođači moraju raditi na pouzdanijoj tehnologiji, uključujući poboljšanje sustava pomoći u zadržavanju vozila u prometnoj traci i pružanju adekvatnijih upozorenja.

AAA je svoje podatke proslijedio i proizvođačima automobila.

Poseban problem sa sustavima upozorenja o napuštanju prometne trake i održavanjem vozila u prometnoj traci su ceste na kojima je izlizana boja razgraničenja traka. Problem je izazivala i simulacija koja uključuje onesposobljeno vozilo na cesti, u kojoj je vozilo moralo automatski kočiti, pri čemu je dolazilo do sudara u 66 posto slučaja, pri prosječnoj brzini udara od 40 km/h (brzina vožnje postavljena je na 50 km/h).

AAA je završila svoje istraživanje koristeći BMW X7, 2019 Ford Edge, 2019 Cadillac CT6, Subaru Outback i Kia Telluride. Svaki je imao svoje sustave za pomoć vozačima kao što su Cadillac Super Cruise, BMW-ov Active Assistant Professional i Fordov Ford Co-Pilot 360. Budite oprezni i koncentrirani u vožnji – tehnologiji (još) ne treba maksimalno vjerovati.