Krajem ove godine VW grupa stavit će svoj portfelj robnih marki na dug i težak test, a koncern bi mogao odlučiti staviti Lamborghini, Bugatti i Ducati na prodaju. Proizvođač automobila razmatra svoje marke i proizvode kako se tvrtka transformira, a proizvodnja električnih vozila uz udvostručavanje vrijednosti tvrtke je prioritet.
Te opcije uključuju tehnološka partnerstva ili neki oblik reorganizacije i prodaju marki. Ponovno razmatranje odvija se jer Volkswagen želi iskoristiti svoje resurse ne samo za masovnu proizvodnju električnih vozila, već i za razvoj autonomnih vozila, povezanih automobila i drugih budućih tehnologija.
Proizvodnja električnih vozila je skup pothvat, zbog čega se neki ljudi u VW-u pitaju isplati li se razvijati električne pogone za marke koje su se proslavile motorima s unutarnjim izgaranjem. Nagađanja o planovima VW Grupe za svoje premium marke nisu nova. Prošle godine kružile su glasine da će VW prodati Lamborghini i Bentley do 2030. godine.
U rujnu su se pojavile vijesti da je VW pristao prodati Bugatti hrvatskom proizvođaču električnih automobila tvrtki Rimac. Međutim, i s prodajom VW grupa ne bi u potpunosti izgubila kontrolu nad Bugattijem jer Porsche drži 15,5 posto udjela u Rimcu. Koncern poput Volkswagena očigledno ne želi sudjelovati u tranziciji supersportskih marki iz benzinskih u električna vozila. Za to trebaju posebna znanja, ali i ogromne investicije…