Početak devedesetih godina prošlog stoljeća lijepo je vrijeme za Mazdu, s MX-5 japanska kompanija imala je globalni hit, a 1991. osvojila je i utrku 24 sata Le Mansa s prototipom 787B s Wankelovim motorom. Mazdini direktori osmislili su iste godine interno natjecanje za svoje odjele, a ideja je bila kreirati neobično vozilo.
Sedam inženjera u odjelu Testiranja i razvoja ručnih mjenjača kreiralo je odličan koncept, tricikl koji se otvarao iz putne torbe. Maštovita ideja bila je koristiti ga na izlasku s aerodroma ili željezničkih stanica. Mazdi se ta ideja toliko svidjela da je izradila još dva prototipa.
Motor je bio s jednim cilindrom, obujma 0.33 litre, dvotaktni s 1.7 KS. To je bilo dovoljno za 30 km/h i do danas je to najbrža putna torba, da se malo našalimo. Bila je potrebna samo jedna minuta za pretvaranje 32 kilograma teške torbe u vozilo. Jedan prototip je još u voznom stanju i Mazda ga opsesivno čuva.