U velikoj je ekspanziji korejski proizvođač automobila, a veliki SUV Palisade odlično je prihvaćen u Americi. No, čini se da taj automobil ima i jedan neočekivani problem. Naime, mnogi vozači i putnici požalili su se da interijer smrdi, a taj neugodan miris opisali su kao kombinaciju češnjaka, čarapa koje nosite tjedan dana bez pranja i truleži.
Ovaj napad na osjetilo mirisa razotkriva se nekoliko mjeseci nakon kupnje vozila. Kad nestane onaj prvi miris novog automobila javlja se taj problem. Zasad se povezuje s najvišom razinom opreme s kojom dolaze i bijela kožna sjedala, a smrad se povećava nakon što automobil duže stoji na suncu.
Hyundai je službeno definirao kako popraviti problem te izdao bilten tehničke službe trgovcima s uputama. Službeni postupak je nanošenje Febreezea, sredstva za uklanjanje neugodnih mirisa (koje se može kupiti u bilo kojoj trgovini) unutar naslona za glavu i naslona sjedala vozila. Konkretno, trgovci su upućeni da unutarnji materijal naslona za glavu natope eliminatorom mirisa i dobro ga pošpricaju u rupe za pričvršćivanje na vrhu naslona sjedala.
Prihvatljivi agensi za neutralizaciju uključuju mirisni osvježivač Febreze, koji čisti površinski, te Zep eliminator mirisa iz zraka i tkanine, drugim riječima, stvari koje možete kupiti bilo gdje. No, Hyundaijevo osoblje treba poštovati točno opisan i specifičan postupak za otvaranje donje strane naslona za glavu kako bi se došlo do unutarnje pjene i savjetuje vlasnike, koji imaju ovaj problem, da taj posao obave u servisu kako bi izbjegli nenamjerno oštećenje površine Nappa kože ili šavova.
Također navode da ako prvi tretman ne uspije, trgovac bi trebao isprobati drugi tretman koristeći jedan od druga dva odobrena proizvoda. Vrijedno je napomenuti da je više vlasnika izvijestilo da su isprobali upravo ovaj tretman i utvrdili da je neučinkovit u sprečavanju dugotrajnog vraćanja mirisa. No, zasad je ovo Hyundaijev formalni popravak za smrdljiva sjedala u Palisadeu.