Danas je i službeno predstavljena dugo očekivana perjanica Hyundaija novi Tucson. Novi Tucson temeljito je obnovljen te uz novi dizajnerski izričaj sadrži brojne i impresivne sigurnosne inovacije.
Hyundai je temeljito preuredio Tucson. Puno je uloženo u nove sigurnosne sustave i infotainment. Četvrta generacija već se nalazi u prodaji i puno se očekuje od nje jer su njezini prethodnici postavili letvicu jako visoko. Naime, od 2004. godine u svijetu je prodano više od 7 milijuna Tucsona a to ga čini najprodavanijim SUV-om u Hyundaiju.
Automobil ima sedam zračnih jastuka, uključujući novi stražnji bočni zračni jastuk koji će spriječiti sudaranje putnika na stražnjim sjedalima u sudaru.
Novi Tucson dizajniran je pomoću Hyundaijevog novog dizajnerskog izričaja zvanog Sensuous Sportiness. Upečatljiva značajka je prednja rešetka, u koju su dizajneri ugradili takozvana skrivena svjetla. Kad je rasvjeta isključena, ističu se tamni geometrijski uzorci rešetke i nema razlike između dizajnerskih elemenata i LED dnevnih svjetala. Kad su dnevna svjetla uključena, tamni kromirani dizajn rešetke mijenja se u oblike poput dragulja zahvaljujući ‘osvjetljenju s poluzrcalima’. Novi Tucson ujedno je i prvi Hyundai koji ima skriveni brisač stražnjeg stakla koji se nalazi ispod stražnjeg spojlera.
Prilikom dizajniranja interijera dizajneri su bili nadahnuti slapovima. Posebne su dvostruke ukrasne linije srebrne boje koje se protežu od središnje ploče do stražnjih vrata i ventilacijske rešetke koje vode od vrata do središnje konzole. Novi zaslon osjetljiv na dodir od 10,25 inča čini nepotrebnim većinu fizičkih tipki i prekidača. Digitalizirana je i instrumentna ploča. Od sada vozač Tucsona može daljinski locirati, zaključati ili otključati vozilo, a također može pregledati i razinu goriva, putem aplikacije Bluelink.
Izbor benzinskih motora započinje s 1,6 T-GDI Smartstream 110 kW (150 KS) s 48V blagim hibridom – 2WD, slijedi 1,6 T-GDI Smartstream 169 kW (230 KS) hibridom – 4WD. Plug-in hibrid 1,6 T-GDI ima novi 1,6-litreni T-GDI Smartstream benzinski motor, 44,2 kW elektromotor, litij-ionsku polimernu bateriju od 1,49 kWh i 6-stupanjski automatski mjenjač. S ovom verzijom postoji izbor pogona na prednje ili na sve kotače, a sa sistemskom snagom od 169 kW (230 KS) trenutno je najsnažniji pogonski sklop u tom rasponu.
Hyundai također nudi pogonski sklop s 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom. Riječ je o 1,6-litrenom T-GDI Smartstream benzinskom motoru snage 110 kW (150 KS) i pogonu na prednje kotače sa šest-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT). Tu su i dizelske verzije sa 115 i 136 KS.
U vožnji je Hyundai Tucson tih i uglađen, odnosno po cjelokupnom dojmu blizak je premium segmentu vozila. Impresionira redukcija buke, a naglasak je na traženju neke sredine između udobnosti i dinamičkih voznih osobina, koliko je to s ovako velikim vozilom moguće. Već ćemo krajem tjedna objaviti i test Hyundai Tucsona i podrobnije ćemo ga opisati.
Cijena za novog Tucsona u kojem sigurno nećete ostati nezamijećeni kreće od 174.990 kuna za verziju 1,6T 150 6MT 2WD. Prvi dizelaš košta 193.900 kuna.