Premda se ozbiljnost puknuća u sustavu ispušnih plinova razlikuje, oni će gotovo uvijek stvoriti jedan ili više simptoma. Ako ga ne popravite, to bi kasnije moglo dovesti do drugih problema.
Curenje se može dogoditi zbog korozije, dugogodišnjeg korištenja, udarca podvozja o kamen ili rubnik te zbog tvorničke greške. Kada se dogodi ispuštanje, možete primijetiti nekoliko simptoma: vibracije koje izvor imaju u ispušnom sustavu, zviždanje koje dopire iz motornog prostora, povećanje potrošnje goriva… Često će se uključiti i lampica motora, a može se čuti i zveketanje koji dolazi iz katalizatora.
Ispušni plinovi mogu curiti bilo gdje, sve do samog kraja ispušne cijevi. Najčešće dolazi do propuštanja na ispušnom razvodniku. Ispušni kolektor odgovoran je za sakupljanje ispušnih plinova iz svih cilindara motora i usmjeravanje kroz jednu cijev, što na kraju dovodi do katalizatora – kao i jednog ili dva senzora kisika – prije nego što stigne do ispušne cijevi. Ispušni razvodnik najčešće treba zamijeniti.
Zbog svega navedenog, neispravne dijelove ispušnog sustava treba što prije zamijeniti ili popraviti. Pogotovo ako vam ispušni plinovi ulaze u kabinu.