Način da postanete tvrtka koja zarađuje milijarde dolara leži u pomicanju zakonskih granica do novih nadzornih visina. Naime, nedavno je Amazon predstavio upotrebu kamera za stalno praćenje u službenim vozilima, a sve kako bi se poboljšalo ponašanje vozača. Barem tako piše u informativnom videu tvrtke. Međutim, gledajući kako je Amazon razvio tehnike nadzora radnika u svojim skladištima, unutar radnog vremena ali i izvan njega, životi vozača dostavljača Amazona mogli bi postati puno teži.
Amazon se udružio sa startupom Netradyne kako bi dizajnirao i instalirao nadzorne kamere u dostavna vozila. Sustav za nadzor vozača postavljen je na krov, odmah iza vjetrobranskog stakla i sadrži četiri kamere, s tri uperene izvan dostavnog vozila dok je četvrta uperena ravno u lice vozaču. Softver za računalni vid omogućuje sustavu prepoznavanje opasnih situacija. Na primjer, nakon prolaska pored znaka stop, sustav će to znati i vozaču dati zvučno upozorenje. No, teško je ovo nazvati upozorenjem, jer će sustav automatski prenijeti snimku na Amazonove servise. Sustav također otkriva spavaju li vozači za upravljačem, a izvještaj korporaciji koji se temelji na snimkama pokreće se i kada vozači prebrzo krenu ili voze preblizu drugog vozila ispred njih. Zna čak i kada vozači pogledaju svoje pametne telefone.
Međutim, kada dostavno vozilo prolazi kroz naglo kočenje ili oštre i polukružne zavoje, Amazonov novi sustav nadzora zaposlenika odmah šalje snimke. U Amazonovu obranu ističe se da video tvrtke navodi ograničenja na uređaj, poput njegove nemogućnosti snimanja zvuka ili praćenja u stvarnom vremenu. Tvrtka također kaže da nitko ne nadzire ili ne motri vozače na daljinu te omogućuje vozačima da isključe kameru okrenutu prema vozaču kad se vozilo ne kreće.
U svjetlu Amazonove osuđivane prakse s nadzorom zaposlenika u svojim skladištima, nije teško zamisliti kako će se vozači isporuka osjećati prema najnovijem sustavu nadzornih kamera tvrtke koji će, iako je tehnički legalan, vjerojatno proširiti mrežu tjeskobe na ljude koji su svakodnevno na javnim ulicama, i koji će možda voziti bolje, ali i sigurno biti najgledaniji nego ikad.