Nakon gotovo četiri godine izgradnje, dio mosta Lennetal, dugačak 100 metara, koji je tri puta teži od Eiffelovog tornja, premjestit će se za gotovo 20 metara do svog mosta blizanca, odnosno do mosta s trakama u suprotnom smjeru, na kojem se trenutno odvija promet A45.
Konstrukcija je postavljena uz stari most i na njoj se već privremeno odvijao promet kad su rušeni stari dijelovi. Nakon dovršetka dijela mosta u smjeru Dortmunda, 13 stupova i dva nosača za nadgradnju u smjeru Frankfurta sada će biti pomaknuti: divovski most pomiče se točno 19 metara i 15 centimetara prema istoku i to polako. Konstrukcija, dugačka točno 984,5 metara, može prijeći 0.003 kilometara na sat, a puž za 60 minuta pređe malo više od 0.004 kilometara – za usporedbu.
Operacija se odvija uz pomoć 15 hidrauličkih jedinica koje su postavljene na 15 osi pomicanja i pomiču konstrukciju pomoću tankih čeličnih kabela. Dakle, izuzetno težak teret može se lako premjestiti. U svemu će se koristiti i posebni teflonski diskovi te masti, koji će osigurati da most klizi bez zapinjanja.
Međutim, radovi ne završavaju ovim uspješnim potezom. Konstrukcija se mora pomicati stup po stup do stvarnih ležajeva. Ovaj se posao odvija ispod mosta, tako da sudionici u prometu na A45 dugo neće vidjeti radove na mostu. Očekivano otvaranje nove dionice za promet planirano je za ljeto 2021. Cijena izgradnje mosta Lennetal iznosi 179 milijuna eura.