Proizvođači automobila godinama teže trećem stupnju autonomije, ali još ga nitko nije postigao. Nije to uspjelo ni Tesli, čiji čelnici tvrda da imaju sustav autonomne vožnje, ali u stvarnosti nemaju. Ipak, iznenada je izašla Honda s unaprijeđenom verzijom svog Honda Sensing naprednog sustava pomoći vozaču (ADAS), nazvanog Honda Sensing Elite, koje će postati prvo komercijalno dostupno vozilo s trećim sustavom autonomije (SAE Level 3) u Hondinoj limuzini Legend.
Razina 3 bitno se razlikuje od razine 2 po tome što se prelazi s djelomične automatizacije, poput Teslinog autopilota, na uvjetnu automatizaciju, što znači da automobil može čitati svoje okruženje i donositi odluke na temelju onoga što vidi. To omogućuje automobilu opremljenom sustavom Level 3 poput Honda Sensing Elite da djeluje samostalno na temelju trenutne situacije. Takva sloboda pruža se funkcijom Honda Jaming Elite Traffic Jam Pilot, koja daje automobilu kontrolu nad kočnicama, upravljačem i gasom. To pak omogućuje automobilu da zadrži daljinu, brzinu i položaj trake, a sve to čini bez ikakvog doprinosa vozača, za kojeg Honda kaže da može gledati televiziju/DVD na ekranu infotainmenta ili upravljati navigacijskim sustavom za traženje adrese odredišta.
Automobil opremljen Honda Sensing Elite može voziti iza drugog vozila unaprijed zadanom brzinom i na sigurnoj udaljenosti. Ako sustav primijeti da automobil ispred zaostaje ispod zadane brzine, sustav obavještava vozača, a zatim pomaže pri prolasku i povratku na prvobitnu traku. Sustav osigurava sigurnu promjenu prometne trake, a ako jest, jednostavni pokret pokazivača smjera pokrenut će siguran prolazak vozila ispred. Ako sustav navede vozača da ponovno preuzme kontrolu putem zvučnih, haptičkih i vizualnih upozorenja, ali se vozač ne uključi s kontrolama aktivirat će se pomoć u nuždi. To će automobil dovesti do sigurnog zaustavljanja uz rub ceste. Honda tvrdi da je Sensing Elite testiran u 10 milijuna jedinstvenih simuliranih scenarija i 1.3 milijuna kilometara stvarnog testiranja. Zasad će se ova tehnologija pojaviti na ograničenom izdanju svoje limuzine Honda Legend, i samo za Japan. Samo 100 automobila bit će dostupno s ovom tehnologijom u Japanu, a koštat će oko 700.000 kuna.