Novi Peugeot 308: Stil i moderna tehnološka rješenja!

Novu generaciju Peugeota 308 pokretat će turbo trocilindrični motor (1,2 l) sa 110 i 130 KS. Ostaje i dizelaš, četverocilindrični 1,5-litreni motor ima 130 KS

Stigao nam je novi Peugeot 308. Klasična obilježja proizvođača su tu, agresivan dizajn, prednja dnevna LED svjetla u obliku očnjaka… Tu je i novi logo sa stiliziranom glavom lava. Novi 308 je veći od modela koji zamjenjuje. Sada se proteže na 4.36 metara, što ga čini 11 cm duljim nego prije, a međuosovinski razmak je produžen za 55 mm.

Peugeot je poznat po svojim avangardnim instrumentnim pločama, a ni preuređeni 308 nije iznimka. Skuplje verzije dobivaju 10-inčni digitalni zaslon uz središnjim zaslon osjetljivim na dodir iste veličine koji ide u standardnoj opremi. Peugeot je integrirao većinu funkcija u infotainment. U kabini je čak i funkcija Clean Cabin koja filtrira zagađujuće plinove i čestice, istovremeno prikazujući kvalitetu zraka na glavnom zaslonu. Iako je 308 narastao, teretni kapacitet je malo smanjen, s 420 litara  na 412 litara.

Novu generaciju Peugeota 308 pokretat će turbo trocilindrični motor (1,2 l) sa 110 i 130 KS. Ostaje i dizelaš, četverocilindrični 1,5-litreni motor ima 130 KS. U ponudi su šeststupanjski ručni mjenjač ili osamstupanjski automatik.

Prilikom predstavljanja, bit će dostupna i dva plug-in hibrida  s pogonom na prednje kotače, osamstupanjskim automatikom, baterijom od 12,4 kWh i elektromotorom koji u oba slučaja proizvodi 81 kW. Razlika će biti benzinski motor koji razvija 150 KS (110 kW) u slabijoj izvedbi i 180 KS (132 kW) u snažnijoj verziji. Kombinirana snaga iznosi 180 KS, odnosno 225 KS, a obje nude WLTP električni domet od oko 60 kilometara.

Novi Peugeot 308 u prodaju će u Europi u drugoj polovici godine, a u Hrvatskoj u četvrtom kvartalu.