Jedan sustav je dovoljan: Pada li dramatično broj kazni za brzinu veću od ograničenja?!

Sa sustavom u automobilima, automatskim prepoznavanjem prometnih znakova i održavanjem brzine, vozači u Velikoj Britaniji bi uštedjeli 327 milijuna funti

Negdje su ograničenja brzine toliko niska da vam se čini da bi ljudi hodali brže od vas. No, brzina je u statističkim podacima najvažniji razlog za nastanak prometnih nesreća i nju, očigledno, treba obuzdati. U automobilu se vozač često zaboravi, noga malo jače pritisne papučicu gasa i evo problema. Vozite brže od dopuštenih 50 km/h i baš se u blizini nađe neki policijski službenik s kamerom. Slijedi rasprava i neminovna kazna, koju niti vaša blagoglagoljivost ne može umanjiti.

Seat je proveo istraživanje u Velikoj Britaniji. Želio je naglasiti svoj sustav inteligentnog praćenja ograničenja brzine, ali je napravio i model po kojem bi se broj kazni za prekoračenje brzine značajno smanjio kada bi svi koristili taj sustav s kamerom koja prati znakove i računalnim sustavom koji prilagođava brzinu ograničenjima.

Britansko Ministarstvo prometa naglašava da oko 50 posto vozača vozi brže od ograničenja na cestama na kojima je ono postavljeno na 48 km/h (30 milja na sati), a 47 posto vozača ignorira ograničenja brzine na autocestama.

Sa sustavom u automobilima, automatskim prepoznavanjem prometnih znakova i održavanjem brzine, vozači u Velikoj Britaniji bi uštedjeli 327 milijuna funti. Naime, toliki je iznos kazni koje policija ne bi naplatila…

Podsjetimo, Europska unija je proglasila obaveznom ugradnju sustava inteligentnog praćenja ograničenja brzine od svibnja 2022. godine, ali vozač će i dalje moći isključiti tu opciju.