Mnogi proizvođači automobila, pogotovo u Americi, ne libe se napasti suparnike, a borbeni i kritički duh pokazao je i Volkswagen. Nakon debakla s prvotravanjskom šalom i Voltswagenom, Volkswagen je krenuo u kampanju za električni SUV ID.4. Na jednoj reklami spominju se njegove vrline, a u jednom trenutku u kadru se pojavi i Subaru Outback, koji je obložen blatom i na njemu je naljepnica I Love Nature. Uz buku motora i naraciju jasan je cilj upozoriti da benzinski motori i osjećaji za dobrobit prirode ne idu zajedno.
Volkswagenova kritika konkurenta bila bi vjerojatno na mjestu da i njemačka tvrtka ne prodaje tri SUV-a s benzinskim motorima na američkom tržištu (Tiguan, Atlas i Atlas Cross Sport). U prva tri mjeseca Subaru je u Americi prodao 2.5 puta više SUV-ova nego Volkswagen…
Volkswagen treba pohvaliti zbog prelaska na električna vozila, ali Nijemci i dalje dobro žive od benzinaca.