Kada bukne požar na benzincu i dizelašu postupak je, manje-više jasan. S električnim automobilima taj se hodogram aktivnosti uhodava i na kraju se sve svodi na ogromne količine vode te, na kraju, uranjanje u vodeni bazen. Ono što još ne znamo je – koliko će biti požara na starijim eklektičnim vozilima i to je veliki izazov za sve buduće vlasnike, ali i neke naše kupce koji će 2033. godine pregledavati mobile.de u potrazi za odličnim, 12 godina starim Volkswagenom ID.3.
U njemačkom gradu Alpenu (Sjeverna Rajna i Vestfalija), načelniku Thomasu Ahlsu zapalio se službeni BMW i3. Ubrzo su došli pripadnici dobrovoljnog vatrogasnog društva i krenuli s gađenjem. Zbog eksplozivnih reakcija i ponovljenih zapaljenja cijelo je područje oko vozila ispražnjeno, a naručen je bazen i poseban kran.
Kran je podigao BMW i spustio ga u bazen. Tamo je auto ostao 72 sata uz puni nadzor vatrogasaca.
Stručnjaci procjenjuju da je vjerojatnost za požare na električnim automobilima jednaka vjerojatnosti da izgore benzinac ili dizelaš. Problem je u mnogo kompleksnijem gašenju vatre i naknadnim kemijskim reakcijama u bateriji.