Kada se Svjetsko reli prvenstvo sljedeće godine vrati u Hrvatsku, doći će s novom generacijom automobila ili, bolje rečeno, bolida. Naime, od 2022. u akciju kreće Rally1 klasa vozila s hibridnim pogonom.
Hyundai Motorsport objavio je prve fotografije s testiranja svog novog i20 pripremljenog za Svjetsko reli prvenstvo. Mjesto radnje je nepoznato (vjerojatno Španjolska ili Portugal), a prva podloga je makadam. U planu je, naravno, testirati više puta, pa i na asfaltu te na snijegu.
Što donosi nova generacija WRC vozila? I dalje je tu 1,6-litreni turbobenzinski motor, koji je dosad razvijao više od 300 KS, ali uz njega sada ide i elektromotor sa 134 KS i 180 Nm okretnog momenta. Baterija je kapaciteta 3.9 kWh i ona će se nalaziti u neprobojnom omotaču od karbonskih vlakana. Uz Hyundai, sljedeće godine ćemo u WRC-u i dalje gledati Toyotu te M-Sport Ford kao tvorničke momčadi.