Malih dizelaša više nema, a uskoro bi mogli nestati i benzinci. Postoji velika bojazan da bi se to moglo dogoditi već 2026. godine s Euro 7 normom. Radikalan prijedlog uključuje tako nisku emisiju da se proizvodnja malih automobila neće isplatiti jer bi bilo toliko skupi da ih nitko neće kupovati.
Euro 7 norma stupit će na snagu 2025. godine s rokom primjene od 2026. godine, a to bi mogao biti kraj motora s unutarnjim sagorijevanjem, posebice u malim gradskim automobilima, uključujući i one u hibridnim vozilima, kažu iz udruge europskih proizvođača automobila (ACEA) za britanski magazin Autocar.
Prijedlog Euro 7 norme mogao bi prisiliti proizvođače benzinskih vozila da opreme svoja vozila grijanim električnim katalizatorom, uz 1,0-litrene benzince dvama konvencionalnim trosmjernim katalizatorima te za veće dizelske motore filtrom za čestice i katalizatorom za amonijak. Štoviše, također je predloženo da se vozila moraju opremiti sustavom dijagnostike koji nadzire motor kako bi osigurao da bude u skladu s propisima o emisijama tijekom 240.000 kilometara vožnje. ACEA vjeruje da bi takve uređaje bilo gotovo nemoguće koristiti u malim automobilima i teško ih je integrirati u trenutne arhitekture vozila, a rezultirali bi mnogo skupljim automobilima.