Zadatak je bio prevesti teret lubenica iz Arizone u Oklahomu. Tvrtka zadužena za prijevoz autonomnim kamionom bila je TuSimple, kompanija koja se fokusirala na tehnologiju bez vozača za kamione. Osamdeset posto putovanja, odnosno 1528 km, vozio je autonomni sustav, s čovjekom za volanom tijekom ostalih 20 posto terenskog putovanja i spremnim za preuzimanje kontrole ako tehnologija otkaže poslušnost.
Vozači se moraju redovito odmarati ne samo zbog pauze za hranu i WC, već i zato što je tako propisano pravilnicima. Zbog toga je putovanje autonomnim kamionom trajalo otprilike 10 sati manje nego s ljudskim vozačem za volanom.
Vrijeme je najvažnije za dostavu svježe robe, poput TuSimpleovog kamiona s lubenicama. TuSimple tvrdi da bi se s bržim transportom prihod povećao za poljoprivrednike, trgovce i kupce, koji bi kupovali svježiju robu.
Ipak, postoji jedno pitanje na koje još uvijek nije odgovoreno. Ako samovozeći kamioni mogu kontinuirano raditi bez ikakvih pauza, ali i dalje zahtijevaju da se čovjek ukrca u slučaju nužde – ne bi li i oni trebali odmarati?
Što se tiče autonomnog sustava TuSimple, optimiziran je za vožnju autocestom. Tvrtka već ima dvadesetak klijenata koji se oslanjaju na nešto tehnološki jednostavnije poluautonomne kamione.