Kako bi se smanjile emisije, većina se marki usredotočila na proizvodnju 100% električnih ili elektrificiranih modela, ali Koenigsegg odbija napustiti vozila s benzinskim motorima, a ključ za njihovo manje zagađivanje je u vulkanima. U nedavnom intervjuu za Bloomberg, osnivač i izvršni direktor tvrtke Christian Von Koenigsegg spominje ih kao zanimljiv izvor čiste energije.
– Na Islandu iskorištavaju CO2 koji emitiraju poluaktivni vulkani i pretvaraju ga u metanol. A ako se taj metanol uzme i koristi za hranjenje postrojenja koja proizvode druga goriva, kao i za brod koji ih prevozi, moguće je u vozilo staviti potpuno CO2 neutralno gorivo – kaže on.
Tehnologija na koju se poziva je ona koja se koristi za proizvodnju Vulcanola. U tom se procesu fosilni ugljični dioksid koji puštaju vulkani hvata i električna energija – dobivena istim geotermalnim djelovanjem – koristi se za stvaranje vodika postupkom hidrolize.
Zahvaljujući njima dobiva se metanol koji manje zagađuje od benzina, kako u procesu proizvodnje (70% manje emisija), tako i u uporabi (90% manje), uz značajne ekološke koristi. Koenigsegg Gemera, 1724 KS plug-in hibrid koji je brand predstavljen u ožujku 2020., već može raditi pomoću Vulcanola.
Prednosti Vulcanola nisu ograničene na njegovo izgaranje, koje je puno čišće. Također je sintetičko gorivo koje ne sadrži niti jednu zaostalu česticu naftnih derivata, poput štetnog sumpora. Teško je očekivati da se mogu dobiti velike količine Vulcanola za masovnu upotrebu, ali moglo bi ga biti dovoljno za supersportske automobile.