Prije dvadesetak godina dizelaši su bili popularniji od Madone ili U2, bili su prave rock zvijezde automobilskog svijeta, a u Mercedes-Benzu su odlučili kapitalizirati taj status. Kreirali su prvi AMG model s turbodizelskim motorom.
Nakon nekoliko mjeseci razvoja, iz Stuttgartta je svijetu poslana poruka imamo sportski dizelski automobil! Model C 30 AMG CDI nastao je u formi kupea (na slikama), karavana ili limuzine. A motor? Linijski petcilindrični dizelaš preuzet je iz serijskih modela poput C klase, E klase, ML-a, ali i teretnog Sprintera. No, AMG je dlio na njega baciti malo svoje čarobne prašine, obujam je porastao s 2,7 na 3,0 litre, a snaga je skočila sa 168 na 228 KS (okretni moment sa 366 na 539 Nm).
Pogon je naravno bio na stražnje kotače, a za prijenos snage pobrinuo se petstupanjski automatike. Ubrzanje nije bilo spektakularno, od 0 do 100 km/h trebalo je 6,8 sekundi – zato su međuubrzanja bila fascinantna – a krajnje brzina bilaj e ograničena na 250 km/h. U prosjeku je C 30 AMG CDI trošio 9,1 l/100 km.
Prodan je samo 691 primjerak, a razlog za tako skromnu brojku je poprilično visoka cijena… Tada je auto koštao oko 45.000 eura, što bi danas bilo 60.000 eura, a bio je poprilično skromno opremljen. Nadoplate su bile skupe pa su kupci zaobilazili sportski dizelaš.