Na razini Europske unije svi proizvođači čiji ukupni prosjek prodanih automobila prelazi 95 g/km CO2 moraju plaćati posebne kredite ili penale.
Prije nego što je posto dio grupacije s Peugeotom, Citroenom i Opelom talijanski proizvođač Fiat premašivao je zadane vrijednosti i zbog toga je trebao plaćati visoke penale EU. No, procijenjeno je da je jeftinije kupiti takozvane ekološke kredite od kompanija koje nemaju problem s emisijom CO2. Tesla ih je imala napretek jer proizvodi samo električne automobile i ima nultu emisiju CO2.
Od 2019. do danas Fiat Chrysler je Tesli uplatio ogromnih dvije milijarde eura i time osigurao profit američkoj kompaniji. Bez toga, situacija ne bi bila ružičasta, odnosno Teslin automobilski biznis ne bi stvarao profit. Sada će predstavnici Stellantisa napokon rakinuti skupu vezu s Teslom. U izvještaju Europskoj uniji objašnjen je taj potez. Naime, dovoljno je električnih Peugeota, Citroena, Fiata i Opela s kojima u Europi mogu rušiti prosjek ispod 95 g/km CO2, a Teslu čekaju poslovni problemi… Zamislite da vam netko u dvije godine isporuči dvije milijarde eura i potom zatvori slavinu?!