Počelo je na najjednostavniji mogući način, a prije 120 godine bio je to i jedini način. Motor i pogonski remen dodani su biciklu i nastao je osnovni motocikl. To je ono što su Václav Laurin i Václav Klement učinili davne 1899. godine, kada su u Pragu stvorili prve motore L&K. Više od 120 godina kasnije, ovi će se bicikli slaviti kao bitan dio povijesti marke Škoda Motorsport.
Dvojica osnivača pričvrstila su četverotaktni jednocilindrični motor na jedan od svojih bicikala, koji su već prodavali pod imenom Slavia, i postavili su ga niže na okvir, kako bi bio bolje zaštićen. Bez kvačila, bez mjenjača, samo dugački kožni remen. Motocikl je palio na poguranac.
Prije 120 godine, odnosno 1901. godine, Laurin & Klement imali su dva motocikla koji su se po prvi puta natjecali na međunarodnoj utrci od Pariza do Berlina. Standardna inačica motoriziranih dvokotača L&K tipa B imala je maksimalnu brzinu od 40 km/h, a njihov zračno hlađeni jednocilindrični motor od 0,24 l isporučivao je 1,75 KS (1,3 kW).
Neasfaltirane ceste, čavli, krhotine stakla i sve vrste abrazivnih stvari učinili su put od Pariza do Berlina od 1196 kilometara još zahtjevnijim. U istoj kategoriji natjecalo se deset motora, a bilo je tu i 110 automobila podijeljenih u kategorije. Narcis Podsednícek, viši nadzornik u tvrtki L&K, vozio je jedan od njihovih bicikala i prošao sve ove prepreke, stigavši do cilja 29. lipnja 1901. godine.
Legenda kaže da je on bio pobjednik, ali budući da je stigao noću i došlo je do nesporazuma s dokumentacijom o vremenu završetka, neki su francuski tricikli na kraju proglašeni službenim pobjednicima. Nikada nećemo saznati što se stvarno dogodilo, ali ono što ostaje istina jest da je motociklistička utrka 1901. označila početak Škodinog sudjelovanja u automoto sportovima.