Škoda Motorsport, Škoda Austrija, specijalist za tehnološka rješenja baterija Kreisel Electric i operativni partner Baumschlager Rallye & Racing udružili su se kako bi razvili električni reli automobil – Škoda RE-X1 Kreisel. Zasnovan na karoseriji Škoda Fabia Rally2 evo i pogonjen sustavom od 860 volti koji isporučuje maksimalnu snagu od 260 kW, konceptni automobil homologirala je austrijska federacija za moto sport AMF. Debi u austrijskom prvenstvu u reliju planiran je za srpanj ove godine.
Konstruirani e-motor Kreisel Electric isporučuje maksimalnu snagu od 260 kW i najveći okretni moment od 600 Nm u usporedbi s 214 kW i 425 Nm standardnog 1,6-litrenog turbobenzinskog motora Škoda Fabia Rally2 evo. Osim spomenutog pogonskog sklopa, ostatak automobila temelji se na dobro poznatom reli automobilu Škoda Fabia Rally2 evo s nekim preinakama. Ovjes je trebalo izmijeniti, a za ugradnju baterije u automobil bila je potrebna i velika preinaka poda karoserije. Kreisel litij-ionska baterija visokih performansi ima kapacitet od 52,5 kWh. Za optimalne performanse, blok baterija postavljen je što je moguće niže u šasiju i hlađen tekućinom od strane Shell E-Fluids.
Prva šasija koju je izradio Škoda Motorsport ima asfaltne specifikacije. Ali Baumschlager Rallye & Racing, partner projekta za program testiranja i buduće natjecateljske aktivnosti, već je počeo kontruirati Škoda RE-X1 Kreisel za makadam.