Nakon što je jučer automobilskim svijetom odjeknula vijest o Rimčevom preuzimanju Bugattija, odnosno formiranju zajedničke tvrtkom s Porscheom, vrijeme je i za planove. Bugatti možda jest slavno ime, ali danas je specijalizirani proizvođač hipersportskih automobila skromnih kapaciteta. Godišnje ova manufaktura usreći oko osamdesetak pripadnika svjetskog jet-seta i kolekcionara Cristiana Ronalda. Naime, toliko se automobila u prosjeku isporučuje kupcima. Kako bismo stavili stvari u neku realnu perspektivu treba znati da Lamborghini, na primjer, godišnje proizvodi oko osam tisuća automobila, a tržište se otvorilo s predstavljanjem SUV-a Urusa.
Pred Rimcem ili Rimac Bugattijem, pod budnim okom Porschea i velikog Volkswagenovog koncerna, je pronaći Bugattiju smisao u automobilskom okolišu koji se mijenja velikom brzinom. U razgovoru za britanski Autocar Mate Rimac spominje nastavak proizvodnje verzija s benzinskim motorima, ali uz dodatak hibridnih sustava, ideju da se do kraja desetljeća na cestama pojavi prvi električni model te projektiranje i konstruiranje novih modela koji ispred svog imena neće nositi pridjev hipersportski. Sretno im bilo, ovo je sada nešto potpuno drukčije!