Trenutno je na njemačkim cestama milijun električnih automobila, a kao što znamo, bit će ih mnogo više do 2030. godine. Kad njihov broj naraste preko 10 milijuna, pa preko 20 milijuna…, opskrbne mreže električnom energijom u Njemačkoj bit će na velikim mukama jer nisu građene za tu vrstu prometa. Punjenje električnih automobila iziskuje velike količine električne energije, uz sve ostale potrošače.
Njemački ministar gospodarstva Peter Altmeier (CDU) zalagao se za smanjenje opskrbe pojedinim potrošačima tijekom vršnih opterećenja (čak i gašenje nekih punionica) i povećanje naknade. Ubrzo je ta ideja otklonjena. No, pravog rješenja nema. Proizvođači automobila žele proširenje strujne mreže, a tvrtke koje su zadužene za prijenos i opskrbu energijom ne žele ulagati u mrežu jer im je to preskupo.
Ministar odgađa rješenje za period nakon saveznih izbora u rujnu ove godine, a jedna od njegovih preporuka je da se električni automobili pune noću kad je potrošnja manja, a i cijene su niže. Pred električnom mobilnošću još je mnogo izazova…