Priča ide ovako, u Berlinu je vozač u Tesli jurio 160 km/h gradskim ulicama te je svoju utrku s vremenom i pameću, koja mu je neprestance izmicala, završio sudarom sa stupom semafora. Kao i svaki vozač, smišljao je razne isprike, ali policija se se dosjetila jednostavnog rješenja – pitati Teslu.
Američki proizvođač automobila susreće se ovih dana s nizom optužbi na račun Autopilota, sustava aktivne sigurnosti, koji mnogi vozači koriste kao sustav autonomne vožnja, a nakon toga se događaju brojne nesreće. Tesli trenutno sigurno ne treba još loše promocije pa je pronađeno jednostavno rješenje – isporučiti traženo policiji. Na snimkama i telemetriji vidi se da je automobilom upravljao vozač, a ne autopilot te je također razvidno što je (sve) napravio.
Tvrtka navodi da se snimke s kamera vozila “ni pod kojim uvjetima ne prenose Tesli”, odnosno sekvence od 30 sekundi automatski se spremaju na poseban server i mogu se iskoristiti u slučaju opasnih događaja. Iako bi podaci trebali biti dostupni anonimno, postoje brojne iznimke. To također objašnjava zašto su berlinski istražitelji uspjeli primiti video zapise o nesreći i podatke o vožnji. Odnosno, objašnjeno je zašto se Tesla nije pridržavala Zakona o zaštiti osobnih podataka.
Već dugo je Tesla na udaru stručnjaka za zaštitu podataka, jer čak su i isključeni automobili u stanju pripravnosti te mogu snimati ljude i druga vozila koji im se približe.