Veliko istraživanje kvalitete automobila: Tesla u problemima i iznenađenje rezultatima ‘Nijemaca’!

Prema studiji, korisnici novih automobila imaju najveće probleme s infotainmentom, četvrtina prijava se odnosi na ovo područje

U studiji kvalitete tvrtke za istraživanje tržišta JD Power objavljeni su rezultati s američkog tržišta. Mnogo je iznenađenja, a odmah treba istaknuti da je proizvođač električnih automobila zabranio JD Poweru da anketira kupce te marke u 15 američkih saveznih država. U JD Poweru su ipak anketirali vozače koje su uspjeli dobiti u ostalih 35 država. U svojoj studiji istraživači tržišta utvrđuju takozvanu vrijednost PP100 – broj problema koji su se dogodili na 100 vozila. U odnosu na prošlu godinu Tesla je poboljšao svoj rezultat, odmaknuo se s drugog mjesta od dna, ali samo za jedno mjesto. S 231 problemom na 100 vozila nema razloga za sreću i zadovoljstvo.

Njemački proizvođači nisu prošli baš najbolje. Audi je ovaj put bio posebno indisponiran: proizvođač automobila iz Ingolstadta završio je na pretposljednjem mjestu sa 240 problema na 100 vozila. Volkswagen nije prošao mnogo bolje te je na četvrtom mjestu straga (213 PP100). Prosjek svih vozila 162 PP100.

Najbolji njemački proizvođač u IQS studiji je Porsche: Tvrtka sa sjedištem u Zuffenhausenu došla je na 17. mjesto (163 PP100) tek u sredini. BMW (21. mjesto, 166 PP100) i Mercedes (26. mjesto, 193 PP100) su se pokazali još lošije.

Američki proizvođač Ram (128 PP100) završio je vrhu ljestvice JD Powera, a slijedi ga američka marka Dodge (139 PP100). Treće mjesto dijele dvije japanske marke, Toyotina marka Lexus (144 PP100) i Mitsubishi (također 144 PP100). Posljednje mjesto u studiji kvalitete zauzela je američka marka Chrysler.

Prema studiji, korisnici novih automobila imaju najveće probleme s infotainmentom, četvrtina prijava se odnosi na ovo područje. Prvi put od 2011. godine, glavni problem ove godine nije prepoznavanje glasa, već povezivanje sa pametnim telefonom. Većina pritužbi odnosila se na Android Auto ili Apple CarPlay.

Kako naglašava JD Power, masovni proizvođači obično su bili bolji od takozvanih premium marki. Prema istraživačima tržišta, to ima veze s činjenicom da vrhunski proizvođači opremaju svoja vozila sve složenijom tehnologijom – što na kraju obično dovodi do većih problema.