Gotovo svi proizvođači guma posebno su razvijali gume za električna vozila, koje u teoriji osiguravaju postizanje većeg dometa i tišu vožnju. Kanal na YouTubeu pod nazivom Tire Reviews testirao je dva kompleta guma kako bismo vidjeli koji je bolji.
Audi E-Tron je bio testni auto, a opremljen setom kotača od 22 inča. Uz masivne kotače korištena su dva seta guma Hankook Ventus S1 Evo3 – jedan za SUV-ove koji nemaju električni pogon, drugi napravljen posebno za električna vozila (EV). Što se tiče udobnosti, oba kompleta imaju sličnu razinu udobnosti.
Zbog korištenja posebne pjene i različitih uzoraka gaznoga sloja, buka u gumama za električna vozila je znatno smanjena što je rezultiralo vrlo velikim poboljšanjem u smislu smanjenja razine buke.
Recenzent je nakon testova primijetio da je upravljanje s gumama za električna vozila značajno poboljšano. Automobil je bolje reagirao, postao linearniji i predvidljiviji. Gume za električna vozila trebaju 8 posto kraći kočioni put u odnosu na gume koje nisu za vozila s električnim pogonom.
I naravno, vjerojatno najvažniji bio je domet i energetska učinkovitost. Očekivano, upotreba EV guma rezultirala je boljim dometom. U testovima su pregledi guma otkrili do 9 posto poboljšanja u dometu ili gotovo 50 dodatnih kilometara. Treba napomenuti da je domet testiran s neizbježnim odstupanjima, ali kao što je spomenuto u videu, testiran je kasno noću na autocesti pri brzinama do 100 km/h na dionici od 90 km.
Gume za električna vozila moraju biti izdržljive jer podnose dodatnu težinu i maksimalnu okretni moment od prvih okretaja električnog motora. Na kraju, one su i skuplje od guma za benzince i dizelaše…