Renaultova sportska (pod)marka R.S. ili Renault Sport dala je neke od najboljih sportskih automobila u povijesti s prednjim pogonom, sjetimo se samo Clija 2 i 3 RS ili Meganea 2 (posebno Cup verzije ) i 3 RS. Nova vremena, novi običaji – Renault je polako zatvorao svoju R.S. knjigu, koja je sad spala na samo jedno slovo. Model koji povezujemo s Dacijom, Sandero druge generacije, u Brazilu se prodaje kao Renault. On ima R.S. verziju, koja se sada gasi zbog strožih emisijskih propisa.
Oproštajna serija R.S. Finale ograničena je na 100 primjeraka, upravo je predstavljena i sadrži neka iznenađenja. Dodaci koji se odnose na Sandero RS Finale uključuju R.S. kapu, privjesak za ključeve i novčanik, kao i poster sportskog automobila. U duhu jeftnijeg vozila ni pokloni nisu raskošni. Tu je također metalna pločica na središnjoj konzoli s oznakom finalne serije i proizvodnim brojem. Osim tvrđeg ovesa, ovaj Sandero ima dvolitreni atmosferski motor sa 150 konjskih snaga u kombinaciji s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem.
Sandero R.S. debitirao je 2015. i bio je jedini takve vrste razvijen izvan Francuske. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 8 sekundi i postiže najveću brzinu od 202 km/h.
Ulogu sportskih Renaulta uskoro će preuzima marka Alpine… Bit će to niz električnih automobila.