Više cijene novih automobila, koje, kao što znamo, više nikada neće doći na razinu prije krize, produženi rokovi isporuke novih automobila, više cijene rabljenih automobila… Sve su to posljedice krize s čipovima.
Mnogi su očekivali kraj krize s nedostatkom čipova, a neke prognoze ukazivale su na blagi oporavak počevši od prvog tromjesečja godine.
No želje su jedno, a stvarnost, očigledno, nešto sasvim drugo. Sada se javljaju nove procjene i, kako se čini, nedostatak čipova bit će bolna tema i tijekom cijele ove godine, što će pogoditi brojne industrije, uključujući i proizvodnju automobila.
Volkswagen je očito jedno od najvećih imena koja se bore s nedostatkom čipova, a glavni financijski direktor Arno Antlitz ima malo razloga za kratkoročno optimizam na ovom planu. U nedavnom intervjuu Wall Street Journalu, Antlitz je objasnio da će globalna zaliha čipova i dalje ostati izrazito ograničena, premda bi se neki znakovi poboljšanja mogli pojaviti krajem godine.