Euro 7 norma trebala bi biti posljednja stanica u tranziciji s benzinaca i dizelaša na uglavnom električne automobile u Europi. Dugo europske institucije čekaju i dugo se lomi taj standard. Po zadnjim najavama, Euro 7 je trebao biti objavljen u srpnju ove godine, ali sada slijedi još jedna odgoda.
Europska komisija objavila je da će konačna pravila biti definirana u srpnju. Prvi rok za novu emisijsku normu, koja će zamijeniti Euro 6 bio je kraj 2021. godine, ali ništa se nije dogodilo, a sad je produžen i drugi rok. Standard Euro 7 trebao bi stupiti na snagu 2025., što znači da će proizvođači imati manje od dvije i pol godine da se pripreme.
Kako bi opravdala ovaj novi rok, Europska komisija je rekla da, po prvi put u svojoj povijesti, istovremeno regulira automobile, kombije i kamione. Razvoj novih, ekološki prihvatljivijih motora, zahtijeva značajna ulaganja u novcu i u vremenu. S odugovlačenjem, kao da se porizvođači automobila motiviraju prije vremena da u cijelosti napuste benzinske i dizelske motore i upravo zbog toga prosvjeduje Udruženje europskih proizvođača automobila (ACEA).
Udruga dalje traži da se zadrži travanj kao mjesec u kojem će biti predstavljena Euro 7 norma, što bi omogućilo pripremu do 2025. godine i njezina uvođenja, odnosno razvoj novih motora, vjerojatno posljednjih na europskom kontinentu jer 2035. u prodaji će biti samo vozila s nultim emisijama.