Jedno od ključnih pitanja svjetskog gospodarstva su, naravno, cijene nafte. No stanje na tržištu je jedno, a marže proizvođača naftnih destilata su nešto sasvim drugo. One su na povijesno visokim nivou, a zašto je tako pokušao je odgovoriti Goldman Sachs. Zalihe dizela i mlaznog goriva su na najnižim razinama, a sezonski prilagođena povlačenja zaliha su velika i ubrzavaju se. Potrošnja mlaznog goriva uskoro će se ubrzati u ljeto s povratkom međunarodnim putovanjima. Visoke cijene prirodnog plina dovest će do prelaska s plina na naftu u Europi i Aziji. Rat između Rusije i Ukrajine smanjit će opskrbu destilatom, budući da Rusija izvozi veliku količinu dizelskog goriva i zaostalih sirovina, koje europske i kineske rafinerije uvelike miješaju u dizel. Operativni troškovi rafinerija rastu, osobito u Europi.
Ne treba smetnuti s uma i činjenicu da mnogi ovo nesigurno vrijeme koriste za podizanje cijena usluga, odosno da u svemu ima i oportunizma. Drugim riječima, visoke marže na goriva mogle bi ostati povišene u sljedećim mjesecima, a možda i godinama.