Ograničenje brzine na njemačkim autocestama ponovno je svima na ustima, trenutno zbog nestašice energije uzrokovane ratom u Ukrajini. Ograničenje se spominje kao privremena mjera na dionicama na kojima ih sada nema. Drugi po veličini njemački autoklub, AvD, se uključuje u raspravu i misli da će ograničenje brzine u konačnici imati mali učinak. Čak i najoptimističniji analitičari, nakon uvođenja ogrničenja od 130 km/h, procjenjuju potencijal za uštedu CO2 na najviše dva milijuna tona godišnje. S obzirom na ukupnu godišnju emisiju CO2 u Njemačkoj od oko 762 milijuna tona, ograničenje od 130 km/h smanjilo bi emisiju CO2 samo za 0,26 posto, navode iz kluba.
U klubu pretpostavljaju da bi smanjenje emisija i potrošnje goriva u praksi bilo znatno manje nego što procjenjuju razne ekološke organizacije. Analiza stanica za brojanje prometa pokazala je da gotovo 80 posto vozača ne vozi brže od 130 km/h, čak ni na dionicama bez ograničenja brzine. Prema podacima kluba, samo dva posto vozača vozi brže od 160 km/h na neograničenim dionicama autoceste, od čega je polovica zabilježena u kasnim večernjim ili noćnim satima.