Volkswagen je završio restauraciju jednog posebnog kombija T1. Polugusjedničar koji je konstruiran šezdesetih godina prošlog stoljeća dugo je čekao obnovu i napokon je zasjao…
Takozvani Half-track Fox započeo je život kao kombi VW T1 iz 1962. godine. Vozilo je došlo u ruke austrijskog mehaničara Kurta Kretznera, koji ga je modificirao za vožnju u Alpama. Kretznerov cilj bio je proizvesti kombi koji bi se mogao lako nositi s teškim terenima na planinskim obroncima, a da pritom bude jednostavan u vožnji.
Aluminijske gusjenice s gumenim blokovima postavljene su na dvije osovine na stražnje kotače od 13 inča. To je omogućilo dobru vožnju naprijed na snijegu i blatu. U međuvremenu, dvije osovine sprijeda opremljene su dvostrukim kotačima od 14 inča i omogućile su vozilu da ima okretnost konvencionalnog kombija. Half-track Fox zadržao je standardni motor, 1,2-litreni benzinac sa samo 33 konjske snage. Dvije osovine s gusjenicma opremljene su blokadom diferencijala. Najveća brzina bila je samo 35 km/h.
Izvorno je Kretzner imao velike planove, ali dovršio je samo dva primjerka. Krajem 2018. jedini preživjeli Half-track Fox u proslijeđen je Odjelu za klasična vozila Volkswagen gospodarskih vozila, koji ga je vratio u izvorno stanje.
Interijer je bio prilika za kreativnost restauratorskog tima, jer nije bilo pravih zapisa o izvornom izgledu vozila. Unutra je ugrađen svježi element od bukve i bora zajedno s priborom za alate i drugu opremu prikladnu za alpske uvjete. Nakon dovršetka u veljači 2022., Volkswagen je poslao vozilo na snijeg. Testna vožnja otkrila je iznenađujuću sposobnost vožnje uzbrdo…