Letove zrakoplovima često uzimamo zdravo za gotovo, ukrcamo se, avion poleti, stujardese nam posluže skromne obroke (uglavnom) loše hrane i piće, zrakoplov sleti… No polijetanja i slijetanja često izazvaju nervozu kod osoblja zaduženog za te operacije. Business Insider donosi priču o putniku koji je iz Denvera pokušavao stići u Europu. Let je kasnio satima, a na kraju je avioprijevoznik tražio da 25 putnika izađe iz aviona jer je bio pretežak za polijetanje.
Muškarac, koji je anonimno razgovarao s Business Insiderom, kupio je kartu od 11.000 dolara za let na avionu Air Canade. Problemi su počeli u Denveru, gdje je vanjska temperatura porasla na 38 stupnjeva. Vrući zrak manje je gust, a zajedno s rjeđim zrakom u Denveru (grad je na 1609 metara nadmorske visine) to otežava polijetanje aviona. Putnik tvrdi da je zrakoplovna tvrtka zamolila 25 putnika da izađu iz zrakoplova i odu na kasniji let. Napokon, zrakoplov je poletio i sletio u Montreal, tranzitnu luku putnika koji je letio u Europu.
Zbog kašnjenja, putnik je propustio svoj let iz Montreala, a avioprijevoznik mu je uskratio hotelsku sobu jer je kašnjenje bilo povezano s vremenskim uvjetima. Putnik je na kraju uspio dobiti mjesto na letu za Europu, koji je također kasnio nekoliko sati. Kad je sletio u Europu, otkrio je da mu je prtljaga još uvijek u Kanadi. Morao je potrošiti gotovo 5000 dolara da zamijeni stvari u svojoj izgubljenoj prtljazi za poslovno putovanje.