Standarda nema, a razlozi su uglavnom bili vezani uz sigurnost. Naime, proizvođači automobila prvenstveno su razmišljali o svojim matičnim tržištima. Ako je upravljač s lijeve strane, poklopac rezervoara goriva je s desne strane. Ideja je bila ne puniti s one strane s koje dolazi promet. Također, vozaču je omogućeno da izađe bez problema iz automobila, jer s lijeve strane nisu bile pumpe za gorivo.
Trenutni propisi zahtijevaju da poklopac bude na najširem dijelu automobila, dalje od deformabilnih zona i da bude što dalje od vrućih dijelova ispuha ili električnog ožičenje. To općenito znači da poklopac mora biti relativno blizu putničkog prostora.
S desne strane su uglavnom poklopci na vozilima europskih (osim Velike Britanije) i američkih proizvođača automobila u Europi (osim Velike Britanije) dok su s lijeve strane poklopci na japanskim automobilima.
No ovo pravilo polako nestaje. Mnogi su brendovi dio velike međunarodne grupe, sa zajedničkim platformama i ne razmišlja se previše o tom obliku praktičnosti. Sjetite se samo francuskog Renaulta i japanskog Nissana koji blisko surađuju.
Kod nekih marki nema pravila pa jedno vozilo ima poklopac na lijevoj, a drugo na desno strani (Peugeot 208/308).
Ako ne znate na kojoj je strani poklopac kada želite natočiti gorivo, pogledajte mjerač goriva na instrumentnoj ploči. U gotovo svim slučajevima postoji strelica koji označava na kojoj je strani…