Sve je više vijesti o brodovima koji imaju pomoćne sustave za jedrenje, a ovaj je najneobičniji. Airseas je predstavio jedro koje je doslovno nalik zmaju. Revolucionarno rješenje zove se Seawing. Ideja je da veliki transportni brod pusti zmaja u odgovorajućem trenutku i tako smanji potrošnju te emisije CO2. Zvuči kao sofisticirana dječja igra, ali cijeli je sklop upravljan pomoću tri računala već isproban na moru.
Francuski proizvođač sustava koji koriste pogone na vjetar koristio je i pomorsku i zrakoplovnu tehnologiju za razvoj Seawinga. Sustav je temeljen na posebnom zmaju koji se aktivira pomoću naprednih automatiziranih modula. Dovoljno je prilagodljiv da se instalira na bilo koju vrstu komercijalnog plovila i tvrdi se da smanjuje potrošnju goriva (a time i emisije) za 20%.
Tijekom nedavnog ispitivanja, korišten je brod pod nazivom Ville de Bordeaux, koji je prijevozio Airbusove komponente zrakoplova između Europe i SAD-a. To je zato što je Airbus manjinski dioničar Airseasa. Seawing je uzletio na 200 metara iznad razine mora. Inženjeri Airseasa bili su na brodu kako bi prikupili podatke s ovog pionirskog testa. Svi opisuju prvu aplikaciju kao veliki uspjeh.
Faza testiranja za Seawing nije gotova. Tim Airseasa uskoro će izložiti sustav izazovnijim okruženjima, uključujući razne vremenske uvjete. Međutim, ovo nekonvencionalno rješenje za zeleni transport izgleda obećavajuće. Uz Airbus, japanski brodovlasnik K-Line još je jedan veliki kupac s potvrđenim narudžbama za Seawing.