Proizvođači automobila sigurno bi zaboravili neke koncepte i modele koje su poslali u proizvodnju. Neki od njih djeluju poput produkta dizajnera koji su noć prije uživali u razuzdanoj zabavi, jutro poslije osjećaju teške posljedice, a šefovi su ih natjerali da nešto nacrtaju.
C88 je mala limuzina koju je u Kini predstavio – Porsche! Isti Porsche koji je svijetu dao 911. Pogledajte C88 i 911! Jedino što ih povezuje je činjenica da imaju četiri kotača i nazivaju ih automobilima. C88 čak i nema Porscheov logotip na poklopcu motora. Nastao je kao odgovor na natječaj koji je Kina raspisala za pristupačan obiteljski automobil.
Koncept je imao jedno dječje sjedalo jer je kineska vlada tada provodila striktnu politiku kontrole populacije. Motor je bio 1,1-litreni, a razvijao je od 48 do 68 KS. Mjenjač je bio 4-stupanjski automatski, a ubrzanje do 100 km/h za 16 sekundi. Sredinom 90-ih ovog se koncepta ne bi posramila ni Dacia. C88 (na Porscheovu sreću) nikad nije otišao u serijsku proizvodnju. Ovaj koncept danas je smješten u Porscheovu muzeju u Stuttgartu. Na sigurnom!